När det landar roliga saker i brevlådan, part 2

Bloggvärlden är så fin! Igår landade ett fint kuvert på hallmattan. Kuvertet var avgångsstämplat i Kungariket Kammebornia. Faktum är att kuvertet var så fint med snögubbetejp, så jag ville knappt öppna kuvertet. Men nyfikenheten vann.  Så klart.
 

Kuvertet innehöll ett fint paket. Bokmärken. Stämplar. En massa snirklig text i cirklar som berättade en liten historia om när vi hittade åt varandras bloggar i våras. Och nu fick jag problem igen, för jag ville ju inte förstöra det fina paketet. Men nyfikenheten vann. Så klart :-)
 
 
Spana in finaste pepparkaksformen. Värsta älgen. Nu riktigt längtar jag efter att baka pepparkakor. Tyvärr tror jag inte att det hinns med i år - men nästa år banne mig!
 
Tack Pia! Detta gladde mig mycket. Flera gånger om. KRAM
 

Kommentarer
Linda/Candygirl säger:

Åh vad kul med oväntade presenter.... det får jag typ aldrig. Men busungen fick en oväntad julklapp med posten. Den la han snällt under granen i väntan på julafton.

Svar: Härligt! Ni måste ju få plats med hur mycket klappar som helst under er gran... :-D
Erica AKA Tomtens Dotter

2012-12-13 | 18:39:34
Bloggadress: http://www.candygirl.nu
Therese säger:

Wow detta var en form i min smak!!! :-D
Lämnar en stor kram å önskar dig en fin helg <3 KRAM!

Svar: Kram på dig med! Hoppas att det går bra för er efter vägen i snöyran <3
KRAM
Erica AKA Tomtens Dotter

2012-12-14 | 18:28:29
Bloggadress: http://lurans.blogg.se
Fröken Nattfrost säger:

Vilken häftig älg!

Svar: Den är toppen! Nästa år blir det peppisar :-)
Erica AKA Tomtens Dotter

2012-12-18 | 08:44:25
Bloggadress: http://www.nattfrost.se
Anna säger:

Men åh så fin! Älskar ju älgar, och den där formen var fantastisk!

Svar: Visst är den :-) Längtar till pepparkaksbak :-)
Erica AKA Tomtens Dotter

2012-12-20 | 15:36:46
Bloggadress: http://trasslanna.wordpress.com

Lämna gärna en kommentar:
Jag besvarar dina kommentarer här så snart jag kan. Om du uppger din mailadress får du även mitt svar via mail.

Dock tycker jag att det är stentråkigt med kommentarer i stil med "Hej, kom och titta på min blogg!" Det betraktar jag som spam. Läs istället inlägget, och skriv en kommentar om det du just har läst. På så sätt blir jag förmodligen intresserad av dig och kikar in i vilket fall som helst ;-)

Ha en bra dag.
Kram Erica

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback