Helgen har tillbringats i Lübeck...

...men nu är jag på väg hem igen. Just nu sitter jag (förhoppningsvis) på flyget hem, och jag gissar att jag och Mia har haft världens bästa helg. I väntan på min reserapport bjuder jag på kollaget som jag gjorde av googlade bilder när resan bokats.
 
 
När jag kommer hem ska jag värma en glögg, äta saffransbullar och tända första ljuset. Sen blir det att kolla på de första avsnitten av adventskalendern på SVT Play.
 
Hoppas att ni haft en riktigt härlig helg :-)

Kommentarer
tomtenissansjul.blogg.se säger:

Mysigt, jag var i Lübeck för två år sedan och jag jag åker gärna tillbaks till Tyskland för marknad.

Svar: JAG MED :-) Det var alldeles underbart :-))
Erica AKA Tomtens Dotter

2012-12-02 | 17:25:34
Bloggadress: http://tomtenissansjul.blogg.se/
Queen of Kammebornia säger:

Men hallååååå vad mysigt med Lübeck i advent! Kram!

Svar: Det var alldeles underbart!! Har precis kommit hem nu och jag är så himla nöjd :-)
KRAM
Erica AKA Tomtens Dotter

2012-12-02 | 18:18:12
Bloggadress: http://queenofkammebornia.se

Lämna gärna en kommentar:
Jag besvarar dina kommentarer här så snart jag kan. Om du uppger din mailadress får du även mitt svar via mail.

Dock tycker jag att det är stentråkigt med kommentarer i stil med "Hej, kom och titta på min blogg!" Det betraktar jag som spam. Läs istället inlägget, och skriv en kommentar om det du just har läst. På så sätt blir jag förmodligen intresserad av dig och kikar in i vilket fall som helst ;-)

Ha en bra dag.
Kram Erica

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback