Om vikten av att välja rätt

Jag jobbar med administration. Att träffa kunder ingår inte i mina arbetsuppgifter. Men just idag så ska jag göra det ändå. En representant för en storkund. Möte har varit inbokat sen i juni. Klockan 9. Varför, VARFÖR bestämmer sig någon snorunge för att dra i nödbromsen i framförvarande tåg just idag? Har suttit 20 minuter mellan två stationer och kommer ingen vart. Vet inte hur länge jag blir sittande. Det som irriterar mig mest är att jaf funderade på att ta bussen, men valde tunnelbana istället. Stress! Edit: hann till jobbet till 08.56. Möttes av ett mail från kunden där han berättade att han måste skjuta på mötet till 09.45. Lycka!

Kommentarer
This christmas säger:

Näää fy tusan vad irriterande! Hoppas du hinner!!!

Svar: Jag hann :-)
Erica AKA Tomtens Dotter

2012-08-31 | 09:19:18
Bloggadress: http://Thischristmas.blogg.se
Victorias Jul säger:

Vad skönt att du hann!

Svar: Verkligen! Försenade flyg är bra saker ibland :-)
Erica AKA Tomtens Dotter

2012-08-31 | 09:54:06
Bloggadress: http://victoriajul.blogg.se
Therese - Sockenvägens Söta säger:

Ibland ska man ha flyt helt enkelt ;-D HAr varit på shoppar runda i dag å fick höra av personalen på Dollar att julsakerna kommer i början av nästa vecka ;-D Kramis och trevlig helg!

Svar: Det är tidigt! För tidigt. Men jag vill oxå ha dollar i närheten. Vill.
Erica AKA Tomtens Dotter

2012-08-31 | 17:11:19
Bloggadress: http://lurans.blogg.se

Lämna gärna en kommentar:
Jag besvarar dina kommentarer här så snart jag kan. Om du uppger din mailadress får du även mitt svar via mail.

Dock tycker jag att det är stentråkigt med kommentarer i stil med "Hej, kom och titta på min blogg!" Det betraktar jag som spam. Läs istället inlägget, och skriv en kommentar om det du just har läst. På så sätt blir jag förmodligen intresserad av dig och kikar in i vilket fall som helst ;-)

Ha en bra dag.
Kram Erica

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback