Grattis Brynäs

Det känns jävligt tungt att vi förlorade. Fan. Det känns tomt och tungt och surt och bajsigt! Men vi kan inte va bäst varje år antar jag.

I några veckor till tänker jag njuta av att hålla på de regerande mästarna (även om grabbarna får semester lite väl tidigt). Dessutom är vi BÄST över tiden. Nedanstående fakta från 2000-talet talar sitt tydliga språk, eller vad säger ni?

  • 2011 - Färjestads BK
  • 2010 - HV71
  • 2009 - Färjestads BK
  • 2008 - HV71
  • 2007 - MODO Hockey
  • 2006 - Färjestads BK
  • 2005 - Frölunda HC (Färjestad = 2:a)
  • 2004 - HV71 (Färjestad = 2:a)
  • 2003 - Västra Frölunda HC (Färjestad = 2:a)
  • 2002 - Färjestads BK
  • 2001 - Djurgårdens IF (Färjestad = 2:a)
  • 2000 - Djurgårdens IF
 
...bara inte bäst just idag. Nya tag nästa år. Det finns ett guld att kämpa om nästa år också. Just nu känns det tomt, och jag ska nog gå och sova istället för att ordbajsa!

Kommentarer
DIANA ÖSTERBERG säger:

hejar du också på FBK? =)

2012-04-04 | 01:34:16
Bloggadress: http://dianaosterberg.blogg.se/
Erica AKA Tomtens Dotter säger:

Oh yes baby :-)

2012-04-04 | 07:15:55
Bloggadress: http://tomtensdotter.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:
Jag besvarar dina kommentarer här så snart jag kan. Om du uppger din mailadress får du även mitt svar via mail.

Dock tycker jag att det är stentråkigt med kommentarer i stil med "Hej, kom och titta på min blogg!" Det betraktar jag som spam. Läs istället inlägget, och skriv en kommentar om det du just har läst. På så sätt blir jag förmodligen intresserad av dig och kikar in i vilket fall som helst ;-)

Ha en bra dag.
Kram Erica

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback