Men jag är ju smart. Inte.

Okej, den första oktober närmar sig med stormsteg. Faktum är att det är dags redan på lördag. Och vi vet ju alla vad som händer då? Eller hur? Japp, just det! Blossa11.

Undertecknad har så klart förhandsbokat. Det var en självklarhet. Vad jag däremot INTE tänkte på när jag gjorde min förhandsbokning var att 1:a oktober är en lördag. Om jag hade kollat upp den lilla detaljen när jag förhandsbokade hade jag så klart inte bokat till systemet bredvid jobbet, utan tagit det som är närmast hemmet.

Suck.

Ibland blir jag bara så trött på mig själv.
Och förresten så har jag inte blivit stroppig eller tråkig. Men jag kan inte kommentera på Blogspot-bloggar. Är det problem med blogspot eller med mig? Kan inte lämna kommentarer på bloggar där jag tidigare kunnat kommentera, bland annat hos Helly och Svensk Jul :-(

Kommentarer
Victorias Jul säger:

Jag har samma problem, vissa bloggar går bra med vissa går inte alls.

2011-09-29 | 10:27:33
Bloggadress: http://victoriajul.blogg.se/
Svensk Jul säger:

Låter mysko jag har ju blogspot. Vissa blogspot kan inte jag heller kommentera men det är för att dom inte godkänner detta under kommentarer (Samtliga - inkluderar anonyma användare) tror jag. Hoppas min funkar :D

2011-09-29 | 11:49:13
Bloggadress: http://svenskjul.blogspot.com/
Tomtens Dotter säger:

Svensk Jul: Du är en av dem där det INTE fungerar.

2011-09-29 | 12:00:14
Bloggadress: http://tomtensdotter.blogg.se/
Therese - Sockenvägens Söta säger:

JAg har samma problem, men endast där det är en fast ruta att kommentera i, de som istället har en ruta som pluppar upp separat kan jag kommentera, jätte mysko, å tråkigt :-/ man vill ju kunna lämna en kommentar som vanligt! Önskar dig en fin helg, med GLÖGG :-D

2011-09-30 | 08:25:54
Bloggadress: http://lurans.blogg.se/
Jenny Sjöberg säger:

Jag kan inte heller kommentera på blogspotbloggar... :(

2011-10-02 | 20:49:54
Bloggadress: http://jennyjon.bloggplatsen.se/

Lämna gärna en kommentar:
Jag besvarar dina kommentarer här så snart jag kan. Om du uppger din mailadress får du även mitt svar via mail.

Dock tycker jag att det är stentråkigt med kommentarer i stil med "Hej, kom och titta på min blogg!" Det betraktar jag som spam. Läs istället inlägget, och skriv en kommentar om det du just har läst. På så sätt blir jag förmodligen intresserad av dig och kikar in i vilket fall som helst ;-)

Ha en bra dag.
Kram Erica

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback