Och i kvällens avdelning av "Bra för egot"...



Jag är en "Bubblare" på Bloglovin!
Roligt! Tack för att ni prenumererar på mig
(om du inte gör det, men tycker att det känns som en bra ide kan du enkelt åtgärda detta genom att klicka HÄR)

Kärlek på tallrik, som bubblar på plats nr 2, är för övrigt Alexandra, som brukar förekomma bland kommentarerna här (precis som jag brukar göra hos henne!) Väldigt läsvärd, spring dit om ni är sugen på grön inspiration!

Jag är verkligen fånigt glad just nu!
Det har inte bara blivit städande och glöggdrickande och boostande av egot ikväll. Jag har gjort smörgåstårta också. Det ploppade upp en idé i tisdags som jag bara blev tvungen att fullfölja, men jag har verkligen inte en susning om det blir gott eller inte, så jag väntar med att lägga ut receptet. Men rent logiskt: Visst borde det väl bli gott med en smörgåstårta med bacon och gorgonzola?

Kommentarer
Alexandra - kärlek på tallrik säger:

Nej men... Det är ju du och jag?! Vad? Va? JAAA! ;) Åh, vad glad jag blev nu då, tack för informationen - det hade jag verkligen ingen aning om <3



Grattis, får jag väl säga ;)

2011-10-06 | 23:10:11
Bloggadress: http://karlekpatallrik.wordpress.com
Helena - Hellys Jul säger:

Fasen vad kul! Men du skriver ju jättebra så det är inte konstigt att det är många som vill följa. Keep up the good work!

2011-10-07 | 10:13:02
Bloggadress: http://hellysjul.blogspot.com

Lämna gärna en kommentar:
Jag besvarar dina kommentarer här så snart jag kan. Om du uppger din mailadress får du även mitt svar via mail.

Dock tycker jag att det är stentråkigt med kommentarer i stil med "Hej, kom och titta på min blogg!" Det betraktar jag som spam. Läs istället inlägget, och skriv en kommentar om det du just har läst. På så sätt blir jag förmodligen intresserad av dig och kikar in i vilket fall som helst ;-)

Ha en bra dag.
Kram Erica

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback