Julens godsaker

Just ja! Kom på att jag glömt att skriva om boken Julens Godsaker av Mia Öhrn som jag köpte för några veckor sedan. Ska så klart skriva några rader om boken.


Jag gillar Mia Öhrn väldigt mycket. Eftersom hon är en av mina favoriter har jag sett fram emot denna bok mycket.

Men: för att vara helt ärlig hade jag förväntat mig mera. Den innehåller alla klassiska recept, men för oss julgalningar var det inga nyheter. Tyvärr. Det är dock fantastiskt fina bilder. Ulrika Pousette har fotograferat boken.

Det är en bra "basbok", så boken kan kanske bli en uppskattad present till någon som precis skaffat eget hem, men som inte hunnit samla på sig så många recept.

Betyg: Jag ger den 2 snöflingor av 5





Kommentarer
Katarina säger:

Roligt med nya böcker, men visst skulle det vara inspirerande med nya, annorlunda recept :)

2011-10-29 | 11:59:42
Bloggadress: http://hovkonditorn.blogspot.com
Amandas jul säger:

Tråkigt att boken gjorde dig besviken. Jag gillar också Mia Öhrn, men kanske trots allt ska skippa att köpa denna bok då....tills jag flyttar hemifrån eller nåt ;)

2011-10-29 | 12:24:08
Bloggadress: http://amandasjul.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:
Jag besvarar dina kommentarer här så snart jag kan. Om du uppger din mailadress får du även mitt svar via mail.

Dock tycker jag att det är stentråkigt med kommentarer i stil med "Hej, kom och titta på min blogg!" Det betraktar jag som spam. Läs istället inlägget, och skriv en kommentar om det du just har läst. På så sätt blir jag förmodligen intresserad av dig och kikar in i vilket fall som helst ;-)

Ha en bra dag.
Kram Erica

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback