Jag kan inte låta bli!

Häromdagen, när jag fyllde i listan från Lisa, väcktes min längtan efter RIKTIG julmusik. Jag kan tjuvstarta lite med låtar som inte är klassiska, men de amerikanska farbröderna brukar få vänta till julstädningen inför första advent. Men det går inte längre.

Som jag skrev i listan: Det är så underbart härlig 16:e-december-och-allt-är-fint-hemma-och-jag-ska-snart-åka-hem-till-norrland-och-familjen-känsla i den



Till Marie/Underbara juletid: Nu verkar jag inte kunna kommentera hos dig igen, men OH MY GOD vilken imponerande samling julskivor du har! Blev lite avundsjuk. Det är tur att avundsjuka och missunsamhet inte är samma sak :-)

Kommentarer
Maria säger:

Tack för kommentar hos mig!

Och tack för att du delade med dej av dina jul-låtar! Förstår precis vad du menade med beskrivningen av känslan, på låten ;)

Fortsätter att lyssna på skön julmusik... :)

/ Maria

2011-11-10 | 06:57:03
Bloggadress: http://www.wikersliv.blogspot.com
N säger:

Härligt med en julblogg! :)

2011-11-10 | 08:20:19
Bloggadress: http://dontcallmeordinary.blogg.se/
Marie/Underbara Juletid säger:

Jo, jag vet att det är problem att kommentara ibland på min blog. Funderar emellanåt på att byta men vi har ju vår domän som vi betalar för hos B-one med email och allt, och det är skönt att slippa reklam på bloggen.

2011-11-13 | 13:52:37
Bloggadress: http://julen.gladers.net

Lämna gärna en kommentar:
Jag besvarar dina kommentarer här så snart jag kan. Om du uppger din mailadress får du även mitt svar via mail.

Dock tycker jag att det är stentråkigt med kommentarer i stil med "Hej, kom och titta på min blogg!" Det betraktar jag som spam. Läs istället inlägget, och skriv en kommentar om det du just har läst. På så sätt blir jag förmodligen intresserad av dig och kikar in i vilket fall som helst ;-)

Ha en bra dag.
Kram Erica

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback