Husmorsskolan i P1 börjar idag!

Liten påminnelse: Idag börjar Husmorsskolan sitt julprogram.
P1 kl 10:35 med repris kl 00:03 och lördag kl 12:05.

Själv jobbar jag idag och kan inte lyssna. Jag sover förhoppningsvis inatt och kan inte lyssna. Men på lördag. Då ska det bli av. Eller så kan man lyssna ju på webben...

Jag är lite kluvet inställd till underbaraclara. Så otroligt präktig och "jag-vet-bäst"-ig. Precis som Martha. Eller Leila. Samtidigt kan jag inte låta bli att titta, lyssna och läsa eftersom det faktiskt dyker upp en hel del saker som jag kanske vill göra.

Nån som ska lyssna?
Nån som HAR lyssnat om ni läser detta lite senare?

Kommentarer
Goda frestelser säger:

Tack så mycket!

2011-11-28 | 10:33:32
Bloggadress: http://godafrestelser.blogg.se/
Linda/Candygirl säger:

jag laddade ned den på i-tunes och tänker lyssna när jag tar min nästa joggingtur - på torsdag. :-)

2011-11-28 | 15:57:55
Bloggadress: http://www.candygirl.nu
Therese - Sockenvägens Söta säger:

HA HA här är det en till som är kluven, har inte lyssnat än men SKA göra det på lördag :-D Å då jag sitter på hotellrummet ensam å längtar hem efter barnen vågar jag inte se klippet, då börjar jag storböla... tar det senare. Men bra intiativ! KRAM

2011-11-29 | 06:31:58
Bloggadress: http://lurans.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:
Jag besvarar dina kommentarer här så snart jag kan. Om du uppger din mailadress får du även mitt svar via mail.

Dock tycker jag att det är stentråkigt med kommentarer i stil med "Hej, kom och titta på min blogg!" Det betraktar jag som spam. Läs istället inlägget, och skriv en kommentar om det du just har läst. På så sätt blir jag förmodligen intresserad av dig och kikar in i vilket fall som helst ;-)

Ha en bra dag.
Kram Erica

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback