Tillbaka i Stockholm igen

Hej hopp!
Igår kom jag tillbaka till Stockholm efter ett julfirande hemma hos familjen. Trött som bara den efter att ha klivit upp långt innan tuppen, åkt närmare 10 mil för att kliva på ett flyg, invänta väska, hoppa in i en taxi, åka hem och dumpa väska för att sedan tunnelbana mig vidare till jobbet för en full arbetsdag. Jag var lite trött när jag kom hem igår kväll.

Julhelgen har varit underbar. Som sig bör.

Jag och mamma har testat lite nya varianter på julgodis, bland annat hallonkola och rocky road fudge (rekommenderas) samt jordnötssmörfudge (rekommenderas inte).

Julafton firades hemma hos min syster och hennes familj. Vi var nio personer i år. Och en hund. Hunden skällde som bara den på jultomten, men det kanske inte är så konstigt att vovven inte riktigt vet vad han ska tycka om en människa i mask.

Tomten var alldeles underbart snäll mot mig, och jag kommer att återkomma till det lite senare. En annan dag. Nu tänkte jag nöja mig med att visa en bild på det vackra julaftonsvädret :-)


Kommentarer
Linda säger:

Det lät som en hårt start efter julledigheten...



Vacker bild. Var nån stans håller du till när du är i Norrland... Det är ju liksom ganska stort. ;-)

2011-12-28 | 23:37:31
Bloggadress: http://www.candygirl.nu/
Katarina säger:

Oj, vilken tuff dag! Roligt att höra att julhelgen gick bra!

2011-12-29 | 04:41:31
Bloggadress: http://hovkonditorn.blogspot.com
Maria säger:

Välkommen hem!

2011-12-29 | 09:27:24
Bloggadress: http://Mariasdagbok.blogspot.com

Lämna gärna en kommentar:
Jag besvarar dina kommentarer här så snart jag kan. Om du uppger din mailadress får du även mitt svar via mail.

Dock tycker jag att det är stentråkigt med kommentarer i stil med "Hej, kom och titta på min blogg!" Det betraktar jag som spam. Läs istället inlägget, och skriv en kommentar om det du just har läst. På så sätt blir jag förmodligen intresserad av dig och kikar in i vilket fall som helst ;-)

Ha en bra dag.
Kram Erica

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback