Sista paketen i paketkalendern

Innan jag börjar prata om vilka julklappar jag fått så tänkte jag redovisa de sista paketen i mina paketkalendrar.



För att vara helt ärlig: Jag tjuvöppnade de sista paketen i paketkalendern ifrån familjen redan på kvällen den 19:e. Jag åkte norrut den 20:e och ville inte packa mer än nödvändigt... Paketen innehöll diverse pysselprylar, en hårspray och en ansiktsmask. Tack familjen. Det här var trevligt, kan kanske bli en tradition? Eller är det att hoppas på för mycket? :-)



De sista paketen från min o-hemliga tomte innehöll Tildafigurer, en kylskåpsmagnet i form av en cupcake och några timmars härlig läsning. Jag fick även en tomteluva som tyvärr blev glömd i norr.

Jag lyckades faktiskt lista ut vem som tomtade åt mig till slut. Ebba. Vill skicka ett stort TACK till dig. Så många av paketen har varit helt mitt i prick. Fashinerande att det går att lyckas så bra åt en människa som man inte känner överhuvudtaget. Glad och nöjd är jag!

Kommentarer
Linda säger:

Vilken kul grej det där med kalenderswap.. jag funderade ett ta på vara med, men funderade för länge. Och jag vet itne om jag skulle kunna orka uppdatera VARJE paket heller... hmm...

2011-12-29 | 18:26:41
Bloggadress: http://www.candygirl.nu/
Erica AKA Tomtens Dotter säger:

@Linda: det är klart att du ska vara med. Och även om varje paket ska uppdateras så behöver man inte göra DAGLIGA uppdateringar ju...

2012-01-08 | 00:27:28
Bloggadress: http://tomtensdotter.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:
Jag besvarar dina kommentarer här så snart jag kan. Om du uppger din mailadress får du även mitt svar via mail.

Dock tycker jag att det är stentråkigt med kommentarer i stil med "Hej, kom och titta på min blogg!" Det betraktar jag som spam. Läs istället inlägget, och skriv en kommentar om det du just har läst. På så sätt blir jag förmodligen intresserad av dig och kikar in i vilket fall som helst ;-)

Ha en bra dag.
Kram Erica

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback