4:e december, andra advent och dagens paket

Godmorgon på er! Idag är det lite bomull runt hjärnan. Är aningens nervös för att försöka borsta ut gårdagens rockabillyfrissa ur håret, men det ska nog gå. Får se hur stor del av kalufsen som sitter kvar i borsten när jag är klar.

Frukost bestod av årets första julskinkemackor... Med hemlagat äppelmos. Smaskigt värre. Och ljusen tändes förstås.


I dagens paket hittade jag ett jättefint mosshjärta (dock utan mossa) ifrån familjen. I paketet från min hemliga tomte fanns en silvrig ängel som jag tror ska få kampera ihop med mina snögubbar!


Nu ska jag strax bege mig iväg till Niklas och flyttfixa lite.

Kommentarer
Therese Karlstadjul säger:

Mysigt med extra god frukost på advent! :)

Sv: Absolut, det kan jag göra. Receptet kommer snart!

2011-12-04 | 13:31:58
Bloggadress: http://goteborgsjul.blogspot.com/
Amandas jul säger:

Vilken fin ängel! Och frukosten låter underbar :)



Sv: Jag tror jag hade i lite för mycket ägg och för lite mjöl i nutella-smeten vilket gjorde det väääldigt kladdigt. När jag skulle få loss kakorna från bakplåtspappret efteråt trasades dom sönder och jag gav upp och hivade upp allting i en skål så man fick äta med sked, haha. Det var ju gott åtminstone! :)



Rocky roaden blev jag SUPERNÖJD med, skitgott! Skriver om det i ett inlägg ikväll :)

2011-12-04 | 14:00:49
Bloggadress: http://amandasjul.blogg.se/
Linda säger:

Hade nog gärna sett en bild på dig med din frilla från gårdagskvällen...

2011-12-04 | 15:30:02
Bloggadress: http://www.candygirl.nu/

Lämna gärna en kommentar:
Jag besvarar dina kommentarer här så snart jag kan. Om du uppger din mailadress får du även mitt svar via mail.

Dock tycker jag att det är stentråkigt med kommentarer i stil med "Hej, kom och titta på min blogg!" Det betraktar jag som spam. Läs istället inlägget, och skriv en kommentar om det du just har läst. På så sätt blir jag förmodligen intresserad av dig och kikar in i vilket fall som helst ;-)

Ha en bra dag.
Kram Erica

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback