3:a december och dagens paket

I paketkalendrarna jag och min syster fick när vi var barn fanns det alltid en kexchoklad som lördagspaket. Den traditionen lever vidare, så idag har jag ätit gofrukost framför adventskalendern.

I paketkalendern från min hemliga tomte fanns grymt fina muffinsformar med tomtar på (syns lite dåligt på bilden) som kommer att användas till pepparkaksmuffins any day now.

TACK!



Ikväll vankas 40-årspartaj, så här sitter jag med papiljotter i håret och väntar på att längdsprinten och skidskyttet ska börja. Omöjligt att få till en schysst rockabilly utan rullar... Imorgon ska jag hjälpa Niklas att flytta in i sin nya lya. Förhoppningsvis inte alltför bakis.

Vad händer för er i helgen?


Kommentarer
Marre säger:

Jag har varit bakis hela dagen idag:( Så speciellt mycket gjort blir det inte. Hoppas att du fick till frisyren och att du slipper vara bakis imorron när det ska flyttas. Ha så kul ikväll och hälsa Niklas imorron. Kram

2011-12-03 | 16:33:41
Linda säger:

julgodistillverkning och så har jag huggit en liten adventsgran som bus pyntat.

2011-12-03 | 17:13:38
Bloggadress: http://www.candygirl.nu/
Anna säger:

Maginfluensa hos barnen händer hos oss i helgen. Och inte kan man låta bli att analysera sitt eget mående då heller... så det känns lite halvpyrt här :/



Hoppas festen är kul och att morgondagen blir bra :)

2011-12-03 | 19:29:27
Bloggadress: http://palandetmotskogen.blogspot.com/

Lämna gärna en kommentar:
Jag besvarar dina kommentarer här så snart jag kan. Om du uppger din mailadress får du även mitt svar via mail.

Dock tycker jag att det är stentråkigt med kommentarer i stil med "Hej, kom och titta på min blogg!" Det betraktar jag som spam. Läs istället inlägget, och skriv en kommentar om det du just har läst. På så sätt blir jag förmodligen intresserad av dig och kikar in i vilket fall som helst ;-)

Ha en bra dag.
Kram Erica

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback