Nytt jobb?

Var inne en sväng hos Sannas Christmas och hittade DEN HÄR artikeln.
Tänk vilket drömjobb... Jag och Sanna har redan kommit överens om att vi ska dela på tjänsten i framtiden.

Mina favoriter av årgångsglöggarna (än så länge) är fjolårets mandarin (eller var det clementin? God var den i alla fall) och havtorn/kanel från 2007.

Har redan funderat på vad jag ska smaksätta 2011:an med.
Blodapelsin och Ingefära?
 
Om du skulle ansvara för 2011:an, vad skulle den smaka då? Och vilken är din favorit av de föregående?

Kommentarer
Petra/Paradise säger:

Jag som ÄLSKAR kardemumma kanske skulle smaksätta den med det..frågan är dock om det låter så gott? ;)



Trevlig helg!

2010-11-12 | 16:54:10
Bloggadress: http://paradises.blogg.se/
ERICA säger:

Vilken härlig blogg du har här! Jag som älskar julen, ska titta runt lite mer här!



Tändstickaskarna kommer jag inte ihåg var jag köpte, det var någon scrapbookingaffär på nätet. Vet att "Landstoken" har haft, om du googlar på det namnet så kanske du hittar rätt.



Ha en bra helg! /Erica

2010-11-12 | 19:32:19
Bloggadress: http://scrapkattenskrypin.blogspot.com

Lämna gärna en kommentar:
Jag besvarar dina kommentarer här så snart jag kan. Om du uppger din mailadress får du även mitt svar via mail.

Dock tycker jag att det är stentråkigt med kommentarer i stil med "Hej, kom och titta på min blogg!" Det betraktar jag som spam. Läs istället inlägget, och skriv en kommentar om det du just har läst. På så sätt blir jag förmodligen intresserad av dig och kikar in i vilket fall som helst ;-)

Ha en bra dag.
Kram Erica

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback