CD-låda för julskivorna

Förra året pysslade jag en helt vanlig, tråkig CD-låda från IKEA till min syster. Inte så plottrig och dekorerad, det är inte hennes grej - försökte därför att hålla den så stram som möjligt.



CD-lådan kommer från IKEA (som sagt).
Papper från Panduro. Ska du ge dig på detta projekt själv rekommenderar jag att du använder dig av ett tunnare papper, spara dina styvare scrapbookpapper till dekorationer istället. Du kan nämligen inte ta bort metallbeslagen, utan man får skära ut NOGA. När kanterna på locket dessutom är A) rundade och B) inte så långa har ett styvare papper tendens att "hoppa av" - hur noga man än är när man tejpar och limmar!
Kantstans från Fiskars
Bokstäver utskurna med min älskade Revolution

Papperet syns lite bättre på denna bild - klicka för större storlek


Kommentarer
Linda säger:

Jättefin. Verkligen. Antar att den blev uppskattad.

2010-11-25 | 22:07:52
Bloggadress: http://www.candygirl.nu
Johanna säger:

Kul idé! :) jättefint blev det!

2010-11-26 | 17:20:20
Bloggadress: http://arildsdottir.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:
Jag besvarar dina kommentarer här så snart jag kan. Om du uppger din mailadress får du även mitt svar via mail.

Dock tycker jag att det är stentråkigt med kommentarer i stil med "Hej, kom och titta på min blogg!" Det betraktar jag som spam. Läs istället inlägget, och skriv en kommentar om det du just har läst. På så sätt blir jag förmodligen intresserad av dig och kikar in i vilket fall som helst ;-)

Ha en bra dag.
Kram Erica

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback