Kära Tomten

Hej pappa
Ber om ursäkt för att min önskelista kommer sent, men du vet hur det är... Jag vill gärna invänta min födelsedag innan jag postar listan till dig. Det är ju så synd om du kommer med något som jag redan har fått. I år vet jag inte riktigt vad jag ska önska mig. Det känns som om jag har allt jag behöver och mer därtill, men...

Jag fick nya knivar av syster+familj. Toppen, det är verkligen något jag behöver. Jag har dessutom sett ett fiffigt knivblock som skulle hjälpa mig att hålla knivarna schyssta i framtiden: Bodum Bistro (vitt är snyggast hos mig)

Jag skulle vilja ha en sommarmorgonrock. En tunn sak som man kan ha även när det är varmt.

Monica Ahlbergs vita julkokbok.

Hoppas att ni inte har det för kallt på Nordpolen.
Hälsa Tomtemor från mig.

Kram från din dotter.

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar:
Jag besvarar dina kommentarer här så snart jag kan. Om du uppger din mailadress får du även mitt svar via mail.

Dock tycker jag att det är stentråkigt med kommentarer i stil med "Hej, kom och titta på min blogg!" Det betraktar jag som spam. Läs istället inlägget, och skriv en kommentar om det du just har läst. På så sätt blir jag förmodligen intresserad av dig och kikar in i vilket fall som helst ;-)

Ha en bra dag.
Kram Erica

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback