Presentpåse

Ni som är kortpysslare vet säkert vad jag pratar om:
Du har ett papper som är helt underbart vackert, men det är nästan FÖR fint för att göra något med. Det känns som mord att ens fundera på att sätta skalpellen i det.

Då är det bra att ha en klon som kommer med nya idéer. Nedanstående presentpåse är en vanlig naturfärgad presentpåse från Panduro, men vanliga godispåsar modell större fungerar nog alldeles utmärkt. Har gjort ett nytt omslag, stämplat namnet med ClearStamps (vet inte tillverkare), klistrat fast ett motiv och punchat en snöflinga så att man kan dra snöre igenom och knyta ihop. Och på baksidan är det vackra papperet helt oförstört :-)

Klicka på bilderna för större storlek

Simon, världens bästa Simon. Min systerson. Jag saknar honom så, eftersom han bor 50 mil bort. Och han saknar nog mig med. Hoppas jag.

Påsen ska i allafall fyllas med diverse småsaker, typ som en julstrumpa men i påsform.

Det är tur att du finns, kära kloooon. Annars hade det här nog fortfarande legat oanvänt.

Kommentarer
Moa säger:

det ska jag testa

2008-11-02 | 18:53:03
s säger:

Du har punchat en sån stjärna som jag är ute efter! Men jag kan för mitt liv inte hitta en sån punch ute i världen.



Var är din köpt??

2008-11-25 | 16:03:53
Bloggadress: http://norrwentsouth.blogspot.com

Lämna gärna en kommentar:
Jag besvarar dina kommentarer här så snart jag kan. Om du uppger din mailadress får du även mitt svar via mail.

Dock tycker jag att det är stentråkigt med kommentarer i stil med "Hej, kom och titta på min blogg!" Det betraktar jag som spam. Läs istället inlägget, och skriv en kommentar om det du just har läst. På så sätt blir jag förmodligen intresserad av dig och kikar in i vilket fall som helst ;-)

Ha en bra dag.
Kram Erica

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback