Rolf Bergs underbara tomtar (part two)

Sådär. Nu är första Rolf Berg inhandlad för i år.
Ett besök på Duka efter jobbet resulterade i en pepparkaksgubbe till luciatåget.

image67

Gjorde även ett besök på Guldfynd och OJ vad mycket fina saker de hade. Och billiga!
Vad sägs om ett jättefint luciatåg för 49 kr?
Eller en serie med julgran, carolsingers, pulkåkande barn och så vidare till bra pris (kommer inte ihåg vad de kostade men jag blev tvungen att snabbt, snabbt gå därifrån för att inte få med mig några hem)
HÄR finns senaste reklambladet. Luciatåget finns med, men för att se ovanstående serie får ni nog bege er till butiken.

Kommentarer
Hanneles Christmas säger:

Haha, full fart, jag har också julhandlat lite :)

2007-10-30 | 23:01:03
Bloggadress: http://hannelesjul.blogspot.com/
Tomtens Dotter säger:

Roligt!
Vad har du shoppat då?

2007-10-30 | 23:14:12
Bloggadress: http://tomtensdotter.blogg.se
Julhuset säger:

Vilken ursöt pepparkaksgubbe,kanske dags att börja samla på ytterligare en serie av tomtar, precis som det behövs hehe. Tipps, på Tradera säljs en hel del Rolf Berg och det är nya tomtar.

2007-10-31 | 09:33:51
Bloggadress: http://julhuset.blogspot.com/
Tomtens Dotter säger:

Visst är han charmig?
Förstår vad du menar... Men i mitt fall så har mitt pyntinköp varit väldigt "random". Har köpt det jag tyckt varit fint. Punkt. Vilket i många fall innebär att många saker inte passar ihop med något annat (därför är även mitt kontor väldigt julpyntat....) så detta är första serien jag verklgen SAMLAR på.

2007-10-31 | 23:06:40
Bloggadress: http://tomtensdotter.blogg.se

Lämna gärna en kommentar:
Jag besvarar dina kommentarer här så snart jag kan. Om du uppger din mailadress får du även mitt svar via mail.

Dock tycker jag att det är stentråkigt med kommentarer i stil med "Hej, kom och titta på min blogg!" Det betraktar jag som spam. Läs istället inlägget, och skriv en kommentar om det du just har läst. På så sätt blir jag förmodligen intresserad av dig och kikar in i vilket fall som helst ;-)

Ha en bra dag.
Kram Erica

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback