Papperspyssel - Juliga tändsticksaskar

image55 image56

Om jag nån gång skaffar mig en vettig kamera så kommer ni inte att behöva se korniga, oskarpa bilder tagna med mobilkamera. Förlåt.

Skrev i årets första inlägg att julen var på väg, för jag hade börjat med julpyssel. Har äntligen kommit mig för att fota lite av resultatet (resterande askar är faktiskt sålda).

Tycker om att ha en bunt "småsaker" hemma. Sånt som man kan ta med sig om man ska på glöggkalas eller liknande men inte känner för att ta med en flaska vin eller en blomma. Detta är, enligt min mening, en perfekt "gå bort"-present. Lagom litet, lagom kostnad och väldigt individuellt. Dessutom är Solstickan-askarna inte så matchiga med julens röda färg....

                                     
Klicka för större storlek

Kommentarer
Zassi säger:

Hahaha.. vilken höjdare!! Har du redan smakat på glöggen?? Ojoj - imponerande! Vis av fjolårets glögginköp så kommer jag bara att köpa Dufvenhjelms (eller vad den heter) GODAST och BÄST iallafall ijol :)
Tjingeling//Z

2007-10-25 | 08:52:56
Bloggadress: http://katterochpasta.blogg.se
tomtenissan säger:

Men vilka söta :)

2007-10-25 | 12:49:43
Bloggadress: http://tomtenissan.blogg.se
Marie säger:

Vilken UNDERBAR blogg jag har hittat här!
Välkommen att låna en bild från min blogg, bara roligt.

Och du har redan gjort min dag. Jag läste längre ned att Beatrix Potter släppts på dvd. Hurra, kan dagen bli bättre?!
Förvisso har jag haft den inspelad på en knastrig vhs-kopia, men utan video blir det svårt att se. Mot cdon.com!

Sen tillbaka till din blogg och se vad mer som gömmer sig här!

2007-10-26 | 08:15:59
Bloggadress: http://maraij.blogg.se
Tomteflickan säger:

Brukar själv göra adventskalendrar av tändsticksaskar :)

2007-10-26 | 11:09:15
Bloggadress: http://tomteflickansjulkalender.blogspot.com/
Tomtens Dotter säger:

Zazzi: Dufvenkrooks. Håller med dig, den är godast.
Tomtenissan: Tackar :-)
Marie: Välkommen tillbaka, kul att du tycker att det är trevligt här. Och det är roligt att höra att fler än jag och tomtenissan som saknat den... Och återigen tack för att jag fick "snatta" bilden av dig.
Tomteflickan: Bra idé!

2007-10-26 | 19:10:55
Bloggadress: http://tomtensdotter.blogg.se

Lämna gärna en kommentar:
Jag besvarar dina kommentarer här så snart jag kan. Om du uppger din mailadress får du även mitt svar via mail.

Dock tycker jag att det är stentråkigt med kommentarer i stil med "Hej, kom och titta på min blogg!" Det betraktar jag som spam. Läs istället inlägget, och skriv en kommentar om det du just har läst. På så sätt blir jag förmodligen intresserad av dig och kikar in i vilket fall som helst ;-)

Ha en bra dag.
Kram Erica

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback