Julklappstips: Personlig almanacka

En av mina medbloggerskor, Tomtenissan, har problem med vad hon ska köpa i julklapp.
Tänkte återanvända ett av fjolårets tips: Personlig Almanacka.


Har precis fått mitt eget exemplar + julklappsalmanackan till pappa (nej, han skulle aldrig få för sig att läsa en julblogg) och kan meddela att den är av bra kvalitet och har härliga, tjocka papper att skriva på.


Och när vi ändå snackar julklappar så tänkte jag passa på att skryta lite....
Har så gott som alla klappar klara.
Syrran och svågern är kvar, men svågern vet jag vad han ska få och det ska inhandlas i helgen.
Paketen är inslagna och redan levererade till norrland.
Men om någon har ett tips på vad man kan köpa till en 33-årig syster som har allt så är jag idel öra.

Kommentarer
Pethra säger:

Hjälp, är Du redan klar! Min mamma är klar och min son är delvis klar, det är allt! Nu slipper Du stressen med julklappar innan jul. Låter härligt med glöggen!

2007-10-22 | 23:40:05
Bloggadress: http://inredningsbloggen.blogg.se
Tomtens Dotter säger:

Men det är taktik-
Att handla julklappar i september/oktober gör dels att jag inte är pank i december (dvs jag har råd att bjuda mina vänner på glögg + fira min födelsedag) och dels att jag bara kan, som du säger, slippa stressa. Bara slappa och njuta...

2007-10-22 | 23:43:28
Bloggadress: http://tomtensdotter.blogg.se
Tomteflickan säger:

Jag köper alltid allmanackor men glömmer alltid att skriva i dem ... haha :)

2007-10-23 | 17:37:44
Bloggadress: http://tomteflickansjulkalender.blogspot.com/
tomtenissan säger:

TAck för tipset! Jättekul idé :)

2007-10-23 | 19:38:43
Bloggadress: http://tomtenissan.blogg.se

Lämna gärna en kommentar:
Jag besvarar dina kommentarer här så snart jag kan. Om du uppger din mailadress får du även mitt svar via mail.

Dock tycker jag att det är stentråkigt med kommentarer i stil med "Hej, kom och titta på min blogg!" Det betraktar jag som spam. Läs istället inlägget, och skriv en kommentar om det du just har läst. På så sätt blir jag förmodligen intresserad av dig och kikar in i vilket fall som helst ;-)

Ha en bra dag.
Kram Erica

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback