Nyhet angående Blossa07

Egentligen borde jag inte lägga ut detta på bloggen. Men eftersom jag antar att majoriteten av er som läser detta vanligtvis handlar på ett annat systembolag än vad jag gör så tar jag risken :-)

Saxat från www.systembolaget.se

Blossa 07 snart i våra butiker

Under vecka 49 (3-7 december) levereras Blossa 07 till våra butiker. Majoriteten av butikerna får sina flaskor den 4-6 december.

Glöggen Blossa 07 är tillfälligt slut hos leverantören, men levereras till våra butiker under dagarna 3-7 december. Leverantören håller just nu på att tappa upp och förpacka återstående glögg, ca 200 000 flaskor.

Majoriteten av våra butiker får in Blossa 07 mellan den 4 och 6 december.

Glöggen kan inte förbokas.

Se om Blossa 07 finns i din butik »









Kommentarer
Linda säger:

Hoppas den är god. Årgångsglöggen brukar var bra. Har två flaskor till i december... har inte provat ännu. Gör det nån helg!

2007-11-29 | 20:21:59
Bloggadress: http://lindawashere.blogg.se
maggie säger:

Samma här. Jag menar - jag var på Systemet i måndags och där var det mesta i av glöggen SLUT och så en lapp om att det kommer mer 5 December.
Helt otrolig att det ska ta slut så här...
Nåja, jag gick tag på Choklad och konjakglögg.
Chokladglöggen var helt ok!

2007-11-29 | 21:54:03
Bloggadress: http://minjul.blogg.se
Hanneles jul säger:

Dufvenkrooks hjortronglögg fick mycket bättre betyg,
Blossa har bara duktiga marknadsförare :)

2007-11-30 | 15:15:40
Bloggadress: http://hannelesjul.blogspot.com/
Linda P säger:

Jag tyckte faktiskt inte, nu när jag smakat den ett par ggr, att de nvar så god...

2007-12-02 | 20:59:17
Bloggadress: http://livinglikelinda.blogg.se
Ica (Tomtens Dotter) säger:

Okej.. Jag tyckte att den var dundergod. Bäst av årgångsglöggarna (även om den inte slår Dufvenkrooks original. Men med en helkväll med glögg så vill jag gärna ha något att bryta av med)

2007-12-02 | 21:01:00
Bloggadress: http://tomtensdotter.blogg.se

Lämna gärna en kommentar:
Jag besvarar dina kommentarer här så snart jag kan. Om du uppger din mailadress får du även mitt svar via mail.

Dock tycker jag att det är stentråkigt med kommentarer i stil med "Hej, kom och titta på min blogg!" Det betraktar jag som spam. Läs istället inlägget, och skriv en kommentar om det du just har läst. På så sätt blir jag förmodligen intresserad av dig och kikar in i vilket fall som helst ;-)

Ha en bra dag.
Kram Erica

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback